Poul Nielsen

Odense Fotoklub anno 1940

Poul Nielsen

Min store interesse for fotografering bevirkede at jeg for mere end 25 år siden meldte mig ind i Odense Fotoklub. Jeg har med stor fornøjelse deltaget i fotokonkurrencer og udstillinger både lokalt og gennem mange år også i udlandet. Det er mit mål at tage billeder som ikke kun jeg selv har fornøjelse af, men at de også er interessante for andre at se på.

Det kan godt være at foto-entusiasmen gennem årene har gået både op og ned, men jeg har altid gennem samværet i klubben fået det skub der skal til for at komme videre.

Jeg glæder mig altid til klubbens mødeaftener. Her har jeg gennem alle årene fået god inspiration og altid mødt et rigtig godt fællesskab sammen med dejlige og interessante mennesker som deler min passion for fotografiet.